Každé dítě chce po Štědrém dni usínat v nové posteli. Proto máme v doručování mírné zpoždění.
S jistotou vám ale garantujeme, že cokoliv nyní objednáte, máte pod stromečkem doma.
Zákaznická podpora: +420 739 787 164 info@benlemi.cz

FAQ: Na co se nás ptáte nejčastěji?

Technické dotazy k nábytku

Z jakého dřeva vyrábíte postele?


Mezi nejvhodnější a nejčastější dřeviny, ze kterých tvoříme, patří borovice a hlavně smrk. Smrkové dřevo bez povrchové úpravy barevně stálejší a méně váží, díky tomu je nábytek lehčí a lépe se vám s ním manipuluje. Dále je smrkové dřevo dostupnější ve vhodném formátu (lepený eurohranol, ze čtyř stran pohledový), takže máte kratší dobu dodání a váš oblíbený nábytek dovezeme, co nejdříve od objednání.

Upravíte mi postele na zakázku? 


Abychom dětem i jejich rodičům dováželi nábytek co nejdříve, přešli jsme na sériovou výrobu našich postelí a neprovádíme individuální úpravy. Všechny postele jsme ovšem navrhli tak, aby se dala spousta dílů mezi sebou zaměňovat. Pokud tedy máte přání úpravy, ozvěte se naší designérce Anně na info@benlemi.cz a společně najdeme nejvhodnější řešení

Jaký rozměr postele mám pořídit dítěti, které přechází z dětské postýlky?


Pokud máte omezený prostor v pokojíčku, ale stejně chcete dítěti dopřát maximální komfort, zvolte domečkovou postel v rozměru 160 - 180 cm. Postačí to do cca 13 let vašeho dítěte.  

Pokud budete dítě uspávat a číst mu pohádky nebo s ním ulehnete, když bude nemocné, je ideální pořídit postel o délce 200 cm.

Lze postele doplnit o funkční a praktické příslušenství?


S dětmi rostou i naše dětské postele. Základní rám většiny našich postelí je zhruba ve výšce 25 cm od země. Což dává dětem možnost pohodlně vlézt do postýlky a kdykoliv z ní zase upláchnout. Pro větší bezpečí můžete na postel bez jakéholiv nářadí připevnit bočnice SAFETY.

Jakmile Vaše děti vyrostou, postel jednoduše zvýšíte přídavnými nohami FOOTS. Každá naše jednolůžková i dvoulůžková postel má v sobě přípravu pro aplikaci přídavných nohou, které kdykoliv jednoduše našroubujete a postel zvýšíte o 20 cm. Jakmile zvýšíte postel, rázem získáte úložný prostor pro šuplík 2in1, vysavač nebo krabice s věcmi.

Jsou vaše postele rozkládací nebo dají rozšířit o rezervní spaní?


Každou naši postel dokážete rozšířit o šuplík 2in1 na kolečkách, který slouží jako úložný prostor i jako plnohodnotné místo pro spaní. Součástí šuplíku je i laťkový rošt, takže ho stačí jen vybavit matrací a můžete ukládat všechny své návštěvy. 

Jak umístíte šuplík pod naši nízkou postel? Šuplík dodáváme v kompletu se šroubovacími nohami Foots, které snadno našroubujete k Vaší posteli a získáte ideálně prostor pro šuplík 2in1.

Prodáváte k postelí také matrace? Jaká je optimální výška matrace k vašim postelím?


Zdravotnické matrace
nabízíme ve shodných rozměrech, jakou jsou vnitřní rozměry našich postelí. Pohodlně tak nakoupíte jak postele, tak kvalitní matrace. Naše matrace Earth má výšku 19 cm včetně snímatelného potahu. Matrace Ocean má finální výšku 22 cm. Celkové výšky matrace jsme zvolili vzhledem ke konstrukci našich postelí. Nedoporučujeme nižší matrace než 15 cm. V případě vyšších matrací než 25 cm by bočnice ztráceli význam.

Prodáváte pouze postele v přírodním dekoru?


Postele válečkem ručně lakujeme barvami na vodní bázi, abychom zanechali strukturu dřeva. Je to krásný materiál a zaslouží si být viděn. Kromě přírodního dekoru si můžete vybrat z barev jako je bílá, šedá, černá, tyrkysová, modrá nebo třeba růžová. Máte oblíbenou barvu nebo potřebujete sladit novou postel se stávajícím vzhledem Vašeho interiéru? Napište nám kód vybrané barvy z palety RAL nebo NCS a my splníme Vaše přání. 

Tvoří transparentní lak lesklou vrstvu?


Pracujeme s přírodními transparentními oleji, které nanášíme štětcem, abychom umožnili svým zákazníkům kontakt s přírodním povrchem dřeva. Transparentní olej se vsaje do povrchu dřeva a vytvoří ochranný film (nikoliv lesk), který brání znečištění dřeva. 

Jaký je rozdíl mezi postelí FUNNY a TERY?


Zásadním rozdílem je typ použitého materiálu. Rám postele FUNNY je tvořen čistě hranoly o formátu 60x60 mm, kdežto postel TERY je tvořena kombinací latí 28x100 cm a hranolů 60x60 cm.

Dalším zásadním rozdílem je střecha. Postel TERY má u spodní části střechy dvě tenké laťky, postel FUNNY má pouze vrchní střešní hranol.

Posledním rozdílem jsou odlišné bezpečnostní bočnice. Postel TERY můžete pořídit buďto ve verzi s bočnicemi nebo bez bočnic. Časem nelze bočnice přikoupit. Kdežto postel FUNNY má rám připravený pro aplikace snímatelné bočnice SAFETY, kterou můžete časem kdykoliv dokoupit, přimontovat nebo zase sundat.

Mám u postele TERY použít jednu nebo dvě střešní laťky?


K posteli TERY dodáváme vždy dvě střešní laťky a je pouze na vás, zda si upevníte pouze jednu nebo obě. Tento díl není nosnou částí postele.

Jsou dětské domečkové postele dostatečně stabilní?


Jednoznačně ANO. Návrh jsme tvořili jako výrobci nábytku, ale hlavně jako rodiče. Konstrukce a použitý materiál je dostatečně pevný a stabilní na to, aby děti mohly v postelích přes den dovádět a v noci spokojeně spát. V každém případě je nutné brát na vědomí, že se primárně jedná o postele ke spánku, ne nezničitelný a nesmrtelný výrobek. :)

Jsou závěsná křesla opravdu přírodní?


Závěsné křesla
vyrábíme ručně z vrbového proutí, které se speciální technikou opracovává do tvarovatelného stavu. Poté přecházíme na vyplétání spojů jutovými provázky a spojujeme vrbové proutí do potřebného tvaru oválu a koule. Naše závěsná křesla jsou jediná 100 % ekologická křesla v celé České republice.

Je vidět kabel u stojacích lamp?


Stojací lampy TRIPOD i dětská EMU mají kabel chytře vedený uvnitř jedné z nohou. To znamená, že je viditelná malá část kabelu, včetně spínače a zástrčky. Viditelný kabel je navíc bavlněný a v různých barvách, aby ladil ke stínidlům. 

Prodáváte jen zboží, které sami v Opavě vyrábíte?


Našim cílem je zákazníkům poskytnout možnost vybavit svoji domácnost komplexně od ložnice po obývák. Proto mimo naše vlastní produkt na  e-shopu v malém měřítku prezentujeme i výrobky našich partnerů z různých koutů Evropy. Ti ovšem musí splňovat naši jasnou filozofii Nature for People - přírodní materiály a vysoká kvalita.

Dostupnost našeho nábytku

Máte zboží skladem?


Děláme maximum, abychom měli co nejvíce produktů skladem. U závěsných křesel nebo matrací máme dobu dodání do 24h. U postelí je doba dodání závislá na povrchové úpravě, respektive na barvě postele. Postele v přírodním dekoru dodáváme nejčastěji do 5 pracovních dní, lakované postele standardně do 10 pracovních dní. Informace o době dodání jednotlivých produktů najdete vždy u konkrétního produktu.

Může se stát, že se prodlouží doba dodání?

 

Pokud nastane situace, že nám dodavatelé zpozdí doručení potřebného materiálu pro výrobu vašeho nábytku, v první řadě dáme vědět vám, vše vám řekneme a společně najdeme nejlepší řešení situace. 

 

Co když si něco koupím a bude to nedostupné?


Taková situace nastane velmi zřídka. Pokud se tak stane, v první řadě vás budeme kontaktovat, o všem vám informujeme a společnými silami najdeme náhradní řešení.

Váš nákup

Chci nakoupit u Benlemi, jak postupovat?


Vše, o co máte zájem, jednoduše vložte do košíku. V několika krocích nám vyplníte své osobní údaje, zvolíte si způsob dopravy a platby a v posledním kroku potvrdíte objednávku. V tu chvíli tým Benlemi začne objednávku zpracovávat a my vám o tom s radostí dáme vědět. V případě, že potřebujete vytvořit individuální objednávku, kterou z pohodlí vašeho domova nebude možné zrealizovat, přidáme ji za vás. Stačí zavolat  nebo napsat naší Anně a společně vytvoříte objednávku dle vašich požadavků.

Nákupem zboží dojde k jeho rezervaci?


Pokud objednáte zboží, které máme skladem, nákupem jste si jej u nás rezervovali. Pokud objednáte výrobek, který připravujeme na zakázku, není potřeba rezervace. Výrobek pro vás vyhotovíme v prezentovaném termínu.

Môžem u Vás na e-shope nakupovať aj keď som zo Slovenska?


Nakoupit u nás můžete ze všech koutů světa. Pokud jste ze Slovenska - u zadávání měny v objednávce si zvolte EUR. Platbu umožňujeme jak dobírkou, tak bankovním převodem a online kartou. Dopravu na Slovensko máte ZDARMA.

Pokud omylem koupím nesprávný produktu, mohu jej vrátit?


Překliknete se nebo si neuvědomíte potřebný rozměr produktu? To se stává. V tomto případě se společně domluvíme na výměně zboží. Kurýr vám doručí správný výrobek a obratem odveze nesprávně objednaný. Pokud budete trvat na vrácení, pak nám nepoškozené a nepoužité zboží vraťte na adresu: Sadová 121/4, 74601 Opava do 14 dní a my vám odkážeme celou částku zpět na Váš bankovní účet. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.

Spolehlivé platby

Dá se u vás platit kartou?


Na našem e-shopu můžete spolehlivě platit dobírkou (s poplatkem), bankovním převodem, online kartou nebo přes platební brány GoPay a PayPal.

Pokud mi přiveze zboží Benlemi kurýr, mohu platit kartou?


Platba našemu kurýrovi je možná pouze v hotovosti.

Včasná doprava

Kolik stojí poštovné na postel, křeslo nebo jiný nábytek?


Poštovné i balné na veškerý sortiment zaplatíme za vás.

Z jakých přepravců si mohu vybírat?


Abyste měli svůj nábytek doma co nejdříve, máme vlastní rozvozová vozidla Benlemi. Většinu objednávek tak rozváží naši kurýři, kteří vám vynesou zboží až do bytu. Pokud není v našich momentálních možnostech rozvést objednávky vlastními vozy, využíváme přepravní společnost Toptrans nebo DPD. V každém případě je přeprava zcela zdarma.

Mohu zboží vyzvednout osobně?


Showroom, sklad i výdejní místo máme na adrese:  Sadová 121/4, 74601 Opava. Potkejme se tam. :) Těší se ná vás celá rodina Benlemi.

Zavolá mi kurýr před doručením?

 

Den před doručením dostanete informační SMS a nejpozději 15 minut před doručením vás budeme kontaktovat, ať už je to kurýr přepravní společnosti nebo mi sami z Benlemi. 

Nestihl jsem převzít zásílku - jak dále postupovat?


Pokud Vás kurýr nezastihl na dané adrese v předem domluvený termín, bude doručovat zásilku v následující den. Po 2. neúspěšném pokusu se navrátí zboží zpět k nám do Opavy a naše zákaznická podpora s Vámi vykomunikuje náhradní termín, který budete moci zboží převzít. Pokud předem víte, že vám plánovaný den doručení nevyhovuje, kontaktujte nás, prosím, abychom předešli zbytečným komplikacím.

Mohu sledovat stav zásilky?


Zavolejte
podpoře našich zákazníků a my vám dodáme číslo zásilky pro online sledování jejího stavu.

Bezproblémová reklamace

Jak mám postupovat, když mi dopravce doručí viditelně poškozenou zásilku?


Před dopravcem zkontrolujte obsah balení. Pokud odhalíte poškození obsahu balení, sepište s přepravcem zápis o škodě, který je nutný pro další řešení reklamace. Poškozenou zásilku máte právo nepřevzít a v takovém případě ji kurýr odveze zpět. Následně nás prosím kontaktujte, abychom urychlili celý proces reklamace a náhradu škody.

Jak mám postupovat, pokud odhalím poškození zásilky až po jejím rozbalení?


Ihned kontaktujte naši zákaznickou podporu. Vyplňte reklamační formulář a zašlete nám jej spolu s fotodokumentaci poškozených dílů, abychom mohli přesně rozpoznat, které díly byli poškozeny. Po obdržení potřebných dokumentů individuálně posoudíme stav reklamovaného zboží a jeho částí a na tomto základě navrhneme řešení reklamace. Ve většině případů zákazníkům zasíláme výměnou nový díl za poškozený, abychom nebránili užívání objednaného zboží.

Jaká je záruka na zboží?


Záruku na veškerý sortiment poskytujeme na 2 roky.

Co když mi v balení chybí část výrobku?


V tu chvíli ihned kontaktujte naši zákaznickou podporu, která se ve spolupráci s provozem postará o to, abychom Vám chybějící díl odeslali v tentýž den, nepozději další pracovní den.

Spolupráce s rodinou Benlemi

Chci prodávat výrobky Benlemi


Provozujete e-shop nebo kamennou prodejnu s designovým nábytkem či dekoracemi a chcete prodávat naše výrobky? Mrkněte do podstránky velkoobchodní spolupráce, kde nám vyplníte formulář. Ozve se nám naš Michal, Petr nebo Veronika a společně si o tom popovídáte. Těším se na vaše nabídky. 

Jsem výrobce a moje výrobky bych chtěl prodávat na Benlemi.cz


To je skvělé. Vyplňte nám formulář na podstránce velkoobchodní spolupráce a představte nám své výjimečné výrobky. Ozve se nám naš Michal, Petr nebo Veronika a společně si o tom popovídáte. 

Jsem influencer či bloger a chci s vámi spolupracovat


Napište nám na marketing@benlemi.czOzve se vám naše Veronika a společně si o tom popovídáte.